ח"כ רוטמן: "סער מבין היטב שממשלה עם לפיד רעה לישראל"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רוטמן: "סער מבין היטב שממשלה עם לפיד רעה לישראל"

ח"כ שמחה רוטמן: "במאמר שכתב היום סער הוא כתב בין היתר שצריך לדחות את התיאוריות קונספירציה שכביכול נתניהו הצית את המהומות מסיבות פוליטיות. ומי העלה את אותן תיאוריות הזויות? לפיד. ולכן אני חושב שסער מבין היטב שממשלה איתו תהיה רעה לישראל"

ח"כ שמחה רוטמן צילום: Sraya Diamant/Flash90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: Sraya Diamant/Flash90

ח"כ שמחה רוטמן אומר כי הממשלה היחידה שאכן יכולה לקום ולפתור את הפלונטר הפוליטי היא ממשלת ימין בראשות הליכוד ועם תקווה חדשה בפנים: "אני מאוד מקווה שלא הולכים לבחירות חמישיות. רק ממשלה עם הליכוד, תקווה חדשה, ימינה והחרדים תוציא את ישראל מהפלונטר. בשביל שמהלך כזה יבשיל צריך קודם כל משא ומתן, וכרגע לא מתנהל משא ומתן, לא מצד הליכוד ולא מצד תקווה חדשה. אנחנו אומרים מהיום הראשון שמה שתקווה חדשה והליכוד יסכמו ביניהם אנחנו נתמוך".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר רוטמן: "קראתי הבוקר מאמר של סער, שכולל ביקורת שעם חלקה אני מזדהה, על המדיניות של נתניהו בכל הנוגע לסכסוכים עם שכנותיה של ישראל, בנוגע לערביי ישראל, לחמאס ולחיזבאללה. הוא גם אמר שצריך לדחות את התיאוריות קונספירציה שכביכול נתניהו הצית את המהומות מסיבות פוליטיות. ומי העלה את אותן תיאוריות הזויות? לפיד. ולכן אני חושב שסער מבין היטב שממשלה איתו תהיה רעה לישראל".

"האמירה הזו כמעט אנטישמית. היא גרמה נזק הסברתי אדיר לישראל בשל העובדה שהיא נאמרה על ידי האדם שכרגע מחזיק את המנדט להקמת ממשלה", הדגיש רוטמן.

ביחס לבחירות לנשיאות המדינה, אמר ח"כ רוטמן: "ההחלטה בנוגע להצבעה בבחירות לנשיאות תתקבל על ידי הסיעה. אני לא רוצה להתנבא אבל מניח שנתמוך במרים פרץ. אני חושב שהיא מועמדת ראויה ביותר". עוד אמר: "מעורבות הנשיא בפוליטיקה מפלגתית היא אחת מהטעויות הקשות של הנשיא ריבלין ואני מקווה שהנשיא או הנשיאה הבא/ה לא יחזרו על הטעות הזאת".



0 תגובות